nya säsongen har börjat!

Efter matchman brukar jag ge mig själv 1 vecka ledig sen börjar nästa säsong. Nu har inte den säsongen börjat riktigt som jag tänkt. Har inte vart ute och fiskat en enda gång efter matchman. Däremot har jag faktiskt fixat lite med prylarna. Packat upp sakerna efter flytten och kikat på tänk bara steckor att fiska. Finns en del att välja på här runt Halmstad. Har också vart på tävlingsmöte. Intressant... minst sagt...

Vad kan man då säga om nästa års säsong? Jo det ser ljust ut. Förutom SM arrangörer som verkar vara omöjligt att hitta. Hur svårt ska det vara? Finns det ingen som vill arrangera ett SM? så svårt behöver det inte vara. Kom in med ansökningar.

Nästa års höjdpunkt är Klubblags VM med Constellationstockholm. SKa bli otroligt kul. Sen har vi EM och VM att se fram emot. Förutom alla tävlingar i Sverige. Sen har vi ett Feeder kval att genomföra. Ser fram emot detta också. SKa bli intressant. Håller på att ut arbetar ett konsept och ett bra vatten för just kval. Ser ljust ut. har hittat vatten och tror mig hittat utformining på kvalet för att få ut den bästa feeder fiskaren. Tänkte att första året är det bäst att bara köra en helg för att kolla av intresset, är det större än jag tror kankse det blir två helger nästa år. Kommer det 40 pers är jag nöjd. Gissar på att några tror att feeder kan vara "en genväg" till ett VM men jag tror tvärt om. det kommer bli hårt!

Mera om det senare.

Freddan

Kommentarer
Postat av: Roger Järling

Undanflykter ut och meta med dig!!

2010-11-29 @ 10:00:46
Postat av: Freddan

Själv då?metat varje dag i veckan eller är de barmarksträning någon dag?

2010-11-29 @ 22:57:25
Postat av: Roger Järling

Dåligt med metet är det lite för kallt! väntar nog till helgen mildare väder på gång

2010-11-30 @ 18:47:36
Postat av: Roger Järling

Dåligt med mete är det lite för kallt väntar tills i helgen mildare väder på gång

2010-11-30 @ 18:49:11
Postat av: H$

"en genväg" till ett VM. Nä blir nog tufft med bara 4 platser att fiska om.



MVH/H$

2010-12-01 @ 07:44:43
Postat av: Tommy

nått nytt om geers webshop ???

2010-12-01 @ 17:37:53
Postat av: Roger J

Nu har det gått över en månad, så du är väl igång och metar får man hoppas?

2010-12-19 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0