April skämt

Ok de var ett aprilskämt. VM kommer fiskas i Holland, samma vatten som tidigare, samma ställe som tidigare. Allt är de samma.

Nej men annars händer det inte mycket i mete världen just nu. Följer med på de engelska festivalerna. kul läsning tycker jag efter som jag kan relatera till vattnen och hur de fiskas då jag själv fiskat där ett par ggr. Skulle ni vara intresserade kan ni gå in på www.news-reel.com och kolla. kolla speciellt namnen i topp 20 och se om de är någon ni känner igen. Konkurrensen är hårdare än någonsin. Tusan, de hade vart kul att vara med igen! Hmm måste nog planera in en vecka nästa år.

Annars håller jag på att förbereder inför säsonge, knyter tackel, tafsar och ser till att saker är på plats. Förberedelser kan man aldrig gör för mycket av...

See ya. Freddan

Kommentarer
Postat av: Lundbergo

Hörru din gamla lusekofta...

Jag och Herr Larsson anmäler oss till Fredorzsag-Open i Nyköping!



Tävlingen kommer att hållas 30-31 maj.

Nu vet du det...

2009-04-05 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0