Fiske fiske och åter fiske...

Nu är nästan alla förberedelser gjorda. Tackel är knytna, tafsar är fixade, mäsket har kommit, betena beställda... taktiken är på väg. nerverna börjar pirra bara jag tänker på mete. Ska bli så jäkla skönt att börja meta igen. Är mera sugen än på många år. Inte mycket jag kan göra nu mer än vänta in premiären.

under tiden kan jag bara kolla planera ännu mera eller kolla fiske filmer. Här är några för er som heller inte kommer ut och fiskar.

gissa vad jag hittade, en annan "topp" metare som har en lysorange stol...



annars är de väl mest hit man längtar. River Vah, Slovakien.



kolla toppen på spöt. ingen löja som nappat där inte. Andy Johnston tappade två stora barbar sista 30 min...



så här ser barb ut. inte så jättestora men sjukt starka! Eller vad säger du jörgen?



ok här är sista filmen, något av de roligaste man kan vara med på nämligen fiska karp nära land i grunt vatten. 
Ny lite quizzzzzz, fiskare gör något som alla nog gör men som i de flesta fallen är fel, någon som ser vad jag menar? tänker inte på hans kameraföring som gör sitt bästa för att ge oss epilepsi, inte heller sättet han behandlar fisken på efter håvning...

 

Kommentarer
Postat av: Storm

Kul att du vaknat igen Fredde o är laddad !!



Barb ! O herre jösses vilken arg rackare.



Själv har jag det lite rörigt för tillfället MEN kommer i varje fall att försöka hävda mig i Gävle.



Har jag sedan tur så kan det nog vara ett par nya tackel gjorda inför SM !!



Hae't Gött !

2009-05-01 @ 22:26:20
Postat av: Anonym

Då fins det två toppmetare som är färgblinda med lysorange stol.

2009-05-03 @ 17:24:13
Postat av: Freddan

Anders du är bara avundsjuk...hahahahaa... Vänta tills du sitter vid sidan så ska vi se vem som blir färgblind...hehee.

2009-05-04 @ 18:29:57
Postat av: Mats

Har du kommit så långt att du kan göra ett utlåtande på boxen? Gjorde just en "mini" recension av min http://maggotmaster3000.blogspot.com/2009/05/recension-i-rive-rx2-d25.html



// Mats

2009-05-10 @ 13:31:47
URL: http://maggotmaster3000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0