Freddan fyller år!



hurra hurra hurra hurra.....!

idag fyller jag år. grattis till mig!

tänker spendera dagen med att äta tårta... så klart. Bodda du får beställa xxl åt mig till vm. Ska i vart fall sitta stadigt på stolen i Holland... Freddan de hut! Sen blir det nog lite öringfiske i kväll om det slutar regna lite. Ser ut att kunna bli bra bara regnet slutar, just nu ser man inte ut genom fönstret.

Så grattis till mig igen!



Annars har jag vart ute och tränat på att slangbella. Har inte blivit så många pass som jag önskat men några har det blivit. Tänker fortsätta med det fram till VM. Ska också gå tillbaka till min vinterträning med att kasta bollar på take apart avstånd. Ger faktiskt en hel del. Behöver inte ta lång tid heller. säg att man lägger 15 min om dagen så kommer man bli grym på bara ett par veckor.

Så till nästa gång, Skit fiske!

Kommentarer
Postat av: Storm

Grattis Gubbe !



Hae't Gött !

2009-07-15 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0