vinter pyssel?

här har ni lite att fixa med i vinter.




 

piren till helgen. ser bra ut. ska bli kul. många ideer att testa. inte så många i år som förut men ändå en populär tävling. Personligen hoppas jag mörten lyser med sin frånvaro. Sitter hellre utan fisk i 7 timmar än metar mört så här års. Piren i oktober är luns inget annat.

Kommer rapport, har fått tillbaka intresset att skriva igen. Mycket tack vare alla goda ord och häslningar från de som faktiskt läser de jag skriver. Så för er tänker jag fortsätta.

Ses på piren.

 


Kommentarer
Postat av: .

Farbror Frej med Freddan? Ser fram mot en pysselvinter samt en pimpad Rive till vårkanten

2009-10-26 @ 21:54:53
Postat av: freddan

Ja för tusan! i vår kommer jag med pimpad rive, vagn med spoiler och vinge...



kommer nog lite bilder på pimp av utrustning senare.

2009-10-27 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0