snö?



någon som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Tommy

Haha, den var bra

2010-01-16 @ 11:41:21
URL: http://tommyblogg.blogg.se/
Postat av: Kristian

Snö är väl inget att vara ledsen över. Ser det som en liten paus i metet. Som att ladda batterierna. En snö och isfri vinter ger bara en massa uppdämd metenoja. Nää Fredrik Fatta pimpelspöt och Njut.

Mete hinner du med ändå!

2010-01-22 @ 23:12:39
Postat av: Freddan

Kristian, jag kan för mitt liv inte se vad som är så kul med pimpelfiske.



Snö har jag absolut inget emot, gillar snö. IS däremot ska man bara ha i drinkar. En isfri vinter är just tvärt om, mindre uppdämd metenoja. Då finns möjlighet att meta.



men pimpla på ni, jag har hittat isfritt vatten så i helgen blir de mete... hahaha

2010-01-23 @ 08:55:33
Postat av: Storm

Jösses Freddan !



Sorry att jag inte hört av mig på ett tag MEN, DU BEHÖVER HJÄLP !!



Kan garantera dig en underbar isdag med massor av is-fångade fiskar av alla de arter.



Att ägna sig åt isfisket gynnar också "lilla" metehjärnan ;-)



P.s Lämna alla "Spare Parts" o reservtoppar hemma D.S



Hae't Gött o krya på dig !

2010-01-24 @ 23:34:32
Postat av: Freddan

hahahahahahaaa... Storm du är rolig du...



Visst de är säkert bra för methjärnan men nej tack jag tror jag gör några tafsar istället. Låter roligare...hahahaha



Nja men visst kanske någon gång i framtiden. Då kanske jag ska ge pimpel en chans men de lär nog dröja.



ses till våren.

2010-01-25 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0