Fullt upp!

Arboga tävlingen är fiskad. Fisket var över förväntan. Riktigt intressant och riktigt kul. Blandat med björkna, mört och brax. Även gädda, id, faren och regnbåge kom upp. Blandat fiske var det som gällde, det gick inte att enbart vinna på brax eller enbart björkna. Man var tvungen att blanda fångsten. Har inte riktigt tid att gå in på tävlingen i detalj men kanske kommer det senare.


Varför har jag inte tid att skriva? Jo jag har haft och har fullt upp med landslagen, kval och skaffa sponsorer till landslagen. Det ser ut att lösa sig på alla fronter och så fort jag har något 100% klart kommer jag så klart att rapporterat.

Jag jobbar vidare med mitt och kommer med uppdatering så småning om. Är ni sugna på att kolla bilder och film från Arboga så gå in på Phils blogg, http://drpiscatorial.blogspot.com/ han har gjort en ordentlig rapport om fisket och tävlingen. Bra jobbat!


Storm, man köper en stinkbag och har sina keepnet i. Kommer bilder så fort jag har införskaffat en sådan. Nu håller jag på att bygger vagn. Kommer kanske några bilder där också så småningom.


Norrköping närmar sig med stormsteg, elstiken är spänd, feederspöna laddade och tafsarna knytna. I år siktar vi på +100kg!

Håll i hatten. Ses och hörs, Fredda.


Kommentarer
Postat av: Anders T

Då vet man var nästa års kvalvatten till WM ska vara.

2010-05-08 @ 11:56:32
Postat av: anders T

Då vet man var nästa års kvalvatten till WM kommer att vara.

2010-05-08 @ 13:22:53
Postat av: Storm

Kanon !



Då ska nog fanimej farbror Storm även delta :-)



Hae't Gött !

2010-05-09 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0