Rive RX sport...

Ja ha. då var de gjort. har idag beställt en ny box. Tror inte de är sant förrän jag har den i handen. blev en sån här,


känns stabilt... 36mm och ny pall. hoppade runt på en i holland och den är tusan stabil!. fick tag på en butik i holland som säljer boxar och de visade sig att de hade en sån här stående som vart på två utställningar som show box. Den har aldrig varit utomhus och aldrig fiskats på, så den är visst som ny. bilderna jag fick såg fina ut. Skulle få den för 499 euro. nypris i england är runt £8-900...  i svenska rupel fick jag hosta upp ca 6000:- men nu ska jag nog inte byta box på vääääldigt länge!

Så var ju bara problemet att man inte får något med stolen. Försökte hålla ner på saker som man "behöver" men kom fram till att spraybar, spöhållare, 2x"pryl"hållare och 2x parasolhållare, 2 extra lådor till vindor är saker som man faktiskt måste ha. Bygger nog själv ett betesbord om jag inte fortsätter använda min plattform som betesbord. huu... tur de var en bra jul... får nog jobba ännu hårdare om jag ska ha råd att fiska med den i sommar...

håller tummarna tills den landar i sverige!

så är de någon som är intresserad av att köpa en Matchbox med massa tillbehör så finns den en tillsalu nu. Enda i världen med poleseat!


Kommentarer
Postat av: Storm

Freddan ! Du som har koll på det mesta, går klubblags VM på samma sträcka i Slovakien som vi var med på under VM ?

2009-01-15 @ 09:36:36
Postat av: Freddan

Ja de är tänkt så. Inbjudan säger det men den ska officiellt godkännas först. Vilket ännu inte blivit gjort, varför vet jag inte. FIPS verkar vara segare än någonsin. sugen på att hänga med? ska bli skit kul! är riktigt sugen!

2009-01-15 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0