feel good...

Har kommit på att jag inte hinner med så mycket bloggande. Har fullt upp med tackel verkstad, förberedelser och jobb sökande. Ska försöka hinna med att skriva något skoj men de blir nog inte förrän efter VM.

Fiskade Norrköping förra helgen. Gick ok. blev 2a och 2a på sektionen. kom ingenstans på total vikt. Fisket var konstigt. Min teori är att de bara var lekfisk som inte var speciellt intresserade av att äta. de for runt överallt. Man fick dom från strax under ytan ner till botten. Det gjorde de hela svårt. Andra dagen hade jag bra drag en stund och drog 8 på raken. Då hände de, från att bara skicka ut och dra in till inte ett napp på 3 timmar. Det beror enligt mig på lekfisk, en sticker och de andra följer med.

Hur som helst. Var på Kungsmässan i fredags, hittade den här skylten där. säger väl allt.



Det är i varje fall hur jag känner när jag får brax...hahahaa

Råkade ut för ett "litet" missöde förra veckan också.  Har gjort en hemma gjord tafs låda med spikar i. När jag öppnade den såg jag till min fasa att ena raden med spikar hade lossnat och att alla tafsar låg i en klump i mitten... suck. Satt där med 200 tafsar i handen och försökte lista ut vilken som var 0.12 och vilken som var 0.10... gav upp och skotade de som fortfarande inte satt fast på någon spik. Så var de med de 2 veckornas tafsknytande... suck! Ett tips till alla som bygger egna lådor, dra i ett par skruvar också, bara lim kan bli för klent.

Så nu får jag knyta tafsar hela vägen till slovakien... Stefan får köra. hahahaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0