mera film...

Ok jag hade tänkt spara lite på filmeran men va faan . bättre att köra på. Här kommer en till...

För er som inte vet vem Steve Sanders är så är han nu kapten för englands U18 lag och har vunnit exakt allt som går att vinna i england. Han har aldrig fiskat för england vad jag vet. Han är otroligt trevlig och tipsar allid om man bara fråga. Har träffat honom flera gånger när jag vart i england och han är allit lika glad. Vem hade inte vart det om man fiskade 5 dagar i veckan och inte jobbade med något annat.... hahaha. Han var också med englands trupp på VM i år som bankrunner.




ja vad säger ni. Nu snackar vi 15½ m take apart med en lite kopp på toppen, fixar ni det? Sjön han fiskar har jag och Phil fiskat många gånger under festivaler. Det är en kul sjö men svår, som alla andra. Oj Oj Oj vad jag längtar tillbaka.

snart helg och mera mete. Nya säsongen är här så det är bäst att öppna hårt...

ses på stranden. Freddan

Kommentarer
Postat av: Stefan Swee

Man kan bara beundra folk som kan behärska dyliga ting!! Jag blir j....kligt sugen själv att pröva, även åka till England å få fiska. Kul Freddan att du får fram Filmklippen dom får min fisketörst stillad till viss del. Kul att du fått tillbaka skriv lusten Jag följer dina tankar å funderingar med intresse, håller med dig att säsongen är för kort. Kör hårt Freddan M.V.H Swee

2009-11-05 @ 22:54:38
Postat av: paolo

Hej fred.

jag undrar vad det är för märke på TP han använder som är så styv.

2009-11-06 @ 09:45:22
Postat av: Freddan

alla som är med i filmerna, Steve, Dess och kommande film med Tom, fiskar med Preston. Alla kör med samma spö, Preston One. Fint spö men går endast att få i 16m just nu.



2009-11-06 @ 15:30:52
Postat av: D.blom

hej freddan jag och jens.j har haft en diskution om filmer där man förbereder jokers det finns inte så många så vi undrar om du har några på lager som du vill dela med dig av eller eventuelt göra en kommande säsong Mvh Daniel

2009-11-08 @ 00:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0